Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cees en Ria Diepen - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cees en Ria Diepen - WaarBenJij.nu

Auckland

Blijf op de hoogte en volg Cees en Ria

23 November 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Woensdag ochtend uitgecheckt bij ons Studio M hotel (aanrader) en met de metro naar het vliegveld. Gaat zo snel allemaal, beter als de rest van de dag tenminste. Aangekomen bij Changi Airport (Singapore) paspoort inscannen en de bagage afgegeven. Dat kan al 48 uur van te voren. Hoeven we daar niet meer op te passen. En dan wachten tot 19.30 uur voor de boarding.
Nadat we in het vliegtuig (dubbeldeks) zaten moesten we er allemaal
(555 personen) weer uit, want de airco deed niets. Het was er tropisch warm, bloedjeheet. Wachten op een ander toestel van Singapore Airlines, gelukkig stond er nog Dreamliner 787 in de garage/hangar klaar.
Maar voordat we echt de lucht in gingen was het al bijna 2.30 uur ´snachts.
Krijg je ook nog eerst een warme maaltijd. Gek genoeg hadden we nog trek ook. En nog een tijdsverschil erbij van 5 uur verder kwamen we om 16.00 uur aan in Auckland, man wat een rit, maar wel goed verzorgt.
We werden opgehaald en onderweg een hapje gegeten en bij aankomst nog een borrel samen met Nik & Rob toen waren we wel aan ons bed toe.

• 23 November 2018 - 11:04

Jannie Ligthart:

Hmm, ik zal eens bij iemand gaan informeren wat ik niet goed doe. Krijg volgens mij niet alles te zien qua tekst. De laatste zin is: 'We werden opgehaald en onderweg een hapje en nog een borrel bij aankomst in ons B.'